در این نشست از «سامانه رصد برنامههای روابط عمومی شرکتهای گروه فولاد مبارکه»، «سند یکپارچه سیاستهای روابط عمومی شرکتهای گروه فولاد مبارکه» و «داشبورد جامع ارتباطات و برند گروه فولاد مبارکه» بهعنوان ۳ محصول جدید و راهبردی مدیریت ارتباطات گروه فولاد مبارکه رونمایی شد.
🔹«سامانه رصد برنامههای روابط عمومی شرکتهای فولاد مبارکه» با عنوان «دیدهبان فولاد» شامل سامانه رصد و نظارت بر عملکرد شرکت فولاد مبارکه و ثبت شاخصهای عملکردی بهصورت ماهانه توسط مدیریت ارتباطات شرکت فولاد مبارکه است.
🔸«سند یکپارچه سیاستهای روابط عمومی شرکتهای گروه فولاد مباركه» با عنوان «همصدایی برای خلق آینده بهتر» با هدف يكپارچگی برند و تصویر گروه همافزایی و همکاری میان شرکتها، مدیریت حضور در وب سایت و شبکههای اجتماعی توسعه ارتباطات بینالمللی، هماهنگی در سیاستهای رسانهای، نمایشگاهی و فرهنگی-اجتماعی و ایجاد عنوان فعالیت ارتباط با گروه برای آموزش، سیاستگذاری، نظارت و رتبهبندی تقویت نوآوری، سامانههای نظارتی و اطلس توانمندیهای روابط عمومی است.
🔹 «داشبورد جامع ارتباطات و برند گروه فولاد مبارکه» با عنوان «داستان فولاد را روایت میکنیم» شامل اخبار، گزارش تصویری، تولیدات ویدئویی، پادکست، اینفوگرافیک، نمایشگاهها، بازدیدها، همایشها، برنامههای فرهنگی، فتوتیتر، تولیدات گرافیکی و انتشارات فولاد است.






















Saturday, 6 December , 2025